Merchandise

Elke fanclubdag vindt onze merchandise gretig aftrek. Geen regenbui is meer vervelend met een coole paraplu met borsato logo. Snoepjes zitten natuurlijk in onze snoeppot en om menig arm pronkt een mooie armband. Je sleutelbos ziet er ook cool uit met sleutelhanger met afbeelding van Marco en het winkelwagen muntje hangt er natuurlijk ook aan. Koud heb je het ook nooit onder het zachte fleecedekentje en wanneer je dan toch naar buiten moet zet je gewoon je borsato muts op.Welke merchandise spulletjes heb jij wel eens aangeschaft? En is er iets wat je heel graag in ons assortiment zou willen zien? Wij horen het graag.

Reacties

• 17 februari aangepast
    Een sweater met rits en achteraan foto van Marco zou ik wel zien zitten ,voor als het s'avonds frisser wordt bij een festival!.Zou er terug nieuwe merchandise komen bij de volgende toer?Mijn arm hangt vol met Marco spulletjes ,Maria
  • Hoi Maria,

Dank je wel voor je reactie en je leuke voorstel. Een heerlijke sweater met rits, ik heb er wel gevoel bij :-) Of deze aan het assortiment kan worden toegevoegd daar kan ik je geen antwoord op geven maar we nemen je idee in ieder geval wel mee!

Groetjes
    Corine
    Team Tifosi
  • Ik vond de magneten wel heel erg leuk en de theelichthouders, mja spulletjes van Marco? Te veel om op te noemen natuurlijk.

Ik heb onlangs een ideetje naar de ideeënbus verzonden om een vlag te maken...er werd over nagedacht.
    Wat zou ik zelf eventueel aanschaffen?
    - Misschien een gsm-zakje met het Borsato-logo op?
    - In plaats van een mok, eens een drinkGLAS?
    - Placemats, om de ochtend goed te starten,
    - de muismatjes zijn ook heel erg leuk, tijd voor een nieuwe?
    - armbandjes in silicone, is er al eens geweest dacht ik, maar helaas niet kunnen kopen...
    - notitieboekje/agenda/post-its,
    - een geldbuideltje?
    - een ronde/vierkante koekentrommel?
    - van kledij is het waarschijnlijk moeilijk omdat je met heel veel verschillende kledingmaten zit. Maar mochten er kousen van Borsato bestaan! Ik koop er! ;)

Nu ben ik even idee-loos geworden.
    Succes!
    Groetjes,
    Bianca
  • een agenda, telefoonhoesje, we hebben een muts maar misschien handschoenen en warme sjaal een idee, selfie stick ivm photohunt
Log In of Registreer om te reageren.

Hoi, vreemdeling!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!