VERTEL!! Wat mag er volgens jou op de fanclubdag 2017 nou niet ontbreken?

Afgelopen vrijdag kwam op de weblog van Tifosi het logje 'Fanclubdag 2017' online.
Haha dat deed wel even wat stof opwaaien maar zoals er boven aan het logje stond: STOP!! GEEN PANIEK!! was hier dus geen reden voor. Het was nog geen aankondiging van een datum of dat je kaarten voor de fanclubdag 2017 kon bestellen maar het was een vraag aan jullie!

Want wat vinden jullie dat er op een fanclubdag nu echt niet mag ontbreken, wat zouden jullie van Marco willen weten, zien of met hem doen. Laat het ons in een reactie weten!

Wij zijn razend benieuwd :-)

Reacties

• 12 februari aangepast
    Ik heb in 2016 voor de eerste maal naar fcd geweest en vond het super leuk.Wensen laten uitkomen vind ik super en ik heb misschien ook eens een wens
  • Bv een speeddate met Marco met meerdere fans een zestal ipv. 1 fan zo kunnen we een leuke babbel maken met Marco en elkaar eens ontmoeten.We horen elkaar wel langs de weblogjes of social media maar hebben elkaar nog niet ontmoet,.We zien elkaar dan op fcd en durven elkaar misschien niet aanspreken ,en als afsluiter een mooie foto met Marco en de
    speeddaters.
    De verscheidene kraampjes met merchandise en de geluksloten vond ik wel leuk vooral de geluksloten ,misschien omdat ik gewonnen had.
    De wensen laten uitkomen vind ik ook leuk ,misschien heb ik ook wel eens en wens hihi
    Nog veel organisatieplezier
    Maria
  • Het lijkt mij leuk om een foto te winnen door Marco gemaakt.
    Dus op de FCD niet met maar door Marco op de foto gezet als prijs bij bijvoorbeeld de geluksloten.
    Als ik de portret foto's zie die hij bij VVAL heeft gemaakt denk ik echt die wil ik ook!! En hoe leuk is het om te zeggen dat Marco de fotograaf is!!
    #portrait #bw #zwartwit #fotografie
  • Voor ons was het het afgelopen jaar de eerste keer. Wim en ik genoten er al enorm van en vonden alles heel erg leuk. Zeker de bingo was ontzettend leuk.
    Dus ik zou zo niet kunnen vertellen wat ik graag zou willen zien, ik hoop gewoon dat we er weer bij mogen en kunnen zijn.
  • Ik heb al vele fandagen en weekenden meegemaakt. En het was altijd een groot feest. Of je nu wel of niet in de belangstelling staat, maakt niet uit. Ik zou het wel leuk vinden als Marco een paar fans mag kiezen die hij wat vragen zou mogen stellen. Want Marco kent ze wel door alles wat er te lezen valt op de logjes maar hij heeft vast ook wel vragen voor zijn fans. Dus laten we de rollen omdraaien Marco vraagt fans

• Dat Marco fans op de foto zet. Hij vragen stelt aan ons. Maar de afgelopen fcd was al heel anders dan vorige jaren... leuke nieuwe onderdelen. We hebbben toen genoten. Een leuk nieuw spel.

Succes!
  • 19 februari aangepast
    Wat leuk om al deze ideeën te lezen! Daar worden we blij van!

Alle ideeën die bij ons binnen komen worden verzameld en gelezen. Mocht het zo zijn dat er ideeën tussen zitten die haalbaar en uitvoerbaar zijn dan zullen we deze zeker in overweging nemen.

Dank, voor jullie reacties!

Groetjes
    Corine
    Team Tifosi
  • koken met Marco en portret foto gemaakt door Marco.
  • Voor ons was het de tweede fanclubdag en de eerste bingo, we bleven dus voor de eerste keer ook effectief logeren in Nederland voor het fanclubweekend... En als kers op de taart won ik nog een ticket voor 'varen met Marco', dewelke uiteindelijk door de storm werd omgezet in 'High Tea met Marco'... Wat een zalige ervaring was dat, absoluut de 2 x 3 uur rijden vanuit België waard!
    Op naar de volgende: dit jaar gaat ook de jongste dochter mee en gaan we dus met 3 naar het fanclubweekend, we breiden uit... : -)
    Kijken er al naar uit!
Log In of Registreer om te reageren.

Hoi, vreemdeling!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!