Photohunt

Morgen staat de teller van de Photohunt weer op nul en kun je wederom kans maken op een super leuke hoofdprijs! Heb jij de 10 punten al eens weten te scoren of grijp je er net steeds naast? Wat was jouw score de afgelopen maand? En wat zou je willen winnen, tot nu toe is er een polaroid camera, muziekbox en activitytracker als prijs uitgegaan.

Reacties

• Ik doe al mee van bij de start.
    Vorige maand behaalde ik voor de eerste keer de tien punten. Maar je moet echt super super snel zijn. Het is een super leuk spelletje waar ik stiekem toch wel al verslaafd aan ben. Bij ons in het gezin weten ze al als ik plots heen en weer door het huis loop...
    "Photohunttijd" roepen ze dan, "iedereen uit de weg". De foto's die ik maak zijn zeker niet de mooiste... Maar altijd spannend wat de opdracht weer gaat zijn.
  • Hoi Anja,

Wat ontzettend leuk om te lezen maar ook om te zien hoeveel plezier je aan de Photohunt beleeft. Je moet inderdaad super snel zijn maar met het pluche dier was jij iedereen maar mooi te snel af :-)
    Dat je vooraf nooit weet welke streken je nu weer voor een nieuwe Photohunt uit moet halen maakt het inderdaad elke keer weer spannend en super leuk!

Op naar de volgende Photohunt, Anja!

Groetjes
    Corine
    Team Tifosi

• Ik doe echt mijn best, maar meestal verspringt de 10 al naar de 2 voordat ik de opdracht heb gelezen.
    Maar ik blijf volhouden!!
  • Is zeer verslavend, ja ik was de eerste die een prijs won maar voor mij is nu toch ook lastig om 10 punten te halen. We blijven gewoon lekker meedoen en hoop dat iedereen een kans krijgt te winnen.
  • Ik vind het super leuk om te doen, zelfs een beetje verslavend:)
    Ik wil ook heel snel zijn maar bij mij verspringt de 10 punten ook al heel snel naar 2 punten.
    Maar dat maakt niet uit, ik vind het al gewoon super leuk ook al sta ik er soms niet zo prachtig op:)
  • Ja, ook ik doe al mee vanaf het begin. Wat ontzettend leuk is. Het werkt zeer verslavend.
    Het is echt heel leuk om te doen. Ik zou de mensen die het nog niet doen aanbevelen om mee te doen. Verder wacht ik nog geduldig op de sportiviteitsprijs die nog komen gaat.

De 10 punten halen gaat echt niet lukken. Hij verspringt al heel snel naar 2 punten. Kan daar iets aan veranderd worden? of is dat juist niet de bedoeling

Liefs Anja
  • Oh ja de Hunt is weer een nieuwe Borsato verslaving. Maar die 10 punten hè dat gaat hem niet worden hoor! Snap niet hoe de rest het voor elkaar krijgt
  • Geweldig hoor de Photohunt. Kijk er elke keer naar uit. Wat Ness al zegt. Een nieuwe Borsato verslaving...hahahaha Nu op naar de 10 punten,nieuwe uitdaging!!!
  • Gisteren was ik erg dichtbij de 10 punten. Ik in mijn stoel en moest de auto in om naar het dansen te gaan. Het duurde nog 1 minuut voordat hij online kwam. Maar met het in de auto stappen ben ik langer bezig dan andere mensen. Op het moment dat ik de foto wilde maken stonden er nog 10 punten op, Toen ik de foto had gemaakt kreeg ik er maar 2. Wat was dat even zuur. Dichterbij de 10 punten kom ik denk ik niet meer. Het zou misschien fijn zijn als de 10 punten iets langer aanhouden. Tip! een minuut of 10 bijvoorbeeld dan hebben ook andere de kans om meer punten te halen
  • Jammer dat de 10 punten zo snel voorbij gaan.
    Ik stond met mijn telefoon in de aanslag,maar die laatste seconde duurde volgens mij erg lang. Toen als een gek naar boven gerend en de foto gemaakt. Mis!!!!geen 10.maar 2 punten. Zo raar. Sneller dan dit foto's maken kan volgens mij niet. Zijn er bepaalde telefoons die de opdracht net iets eerder ontvangen? Misschien net als Anja hierboven al voorstelt. De 10 punten iets langer laten staan , hebben andere fans ook eens een kans op 10 punten.
Log In of Registreer om te reageren.

Hoi, vreemdeling!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!