Uden op zijn kop!

WAUW! We hebben heel leuk nieuws te melden. In het weekend van 13 en 14 oktober zetten we het rustige Brabantse Uden op zijn kop want daar gaat dit jaar het Fanweekend door. Met op zaterdagavond de alombekende Borsato Bingo en op zondag de supergezellige Fanclubdag. Wij staan al te popelen om af te reizen naar de Markant Uden in Uden en zijn nu al zeker dat wij er ons allemaal 'Thuis' gaan voelen. Wie van jullie gaan wij zien in huispak of pyjama?

Reacties

• Uden staat zeker op z’n kop dat weekend. Ik las op de site van hotel verhoeven dat ze al geen boekingen meer doen op 13 oktober. Ik ga zelf morgen proberen een overnachting te boeken bij het zorghotel. Ik heb zorg nog vanwege mijn handiicap en zag dat zij dat bieden. Wat heerlijk dat dat kan. Zo kan ik toch alleen een weekendje weg.
  • We zijn erbij met heel onze bende Vlamingen
    Gezellig feestje gaat het worden
    Tot dan vraagje
    Mag Lisanne Spaander niet nog een keertje komen zingen
  • Ik ben nog nooit bij een fanclubdag geweest, wel eens wat foto's of videos gezien. Is het zo dat ik op zon dag ook meer kans heb om eens op de foto te gaan of een babbeltje te maken? Of is het daar te massaal voor?
Log In of Registreer om te reageren.

Hoi, vreemdeling!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!