Wat zou volgens jou nou echt heel erg leuk zijn voor de fanclub van Marco?

We zijn leuke, betaalbare en uitvoerbare dingen aan het verzinnen die lid zijn van de fanclub nog leuker maken! Wat zouden jullie nu helemaal te gek vinden?

Ben ik heel benieuwd naar! :-)

Reacties

• Hallo Nathalie Ik spreek misschien alleen voor de Belgische fans maar er is veel vraag naar een klein Fanclubmomentje in België bv .van 14 tot16u met signeersessie bv. Omdat veel fanclubleden niet naar Nederland geraken (voor mij geen probleem ben naar zuiderduin geweest)
    Wat ook leuk zou zijn dat je indien een fanclublid jarig is een mailtje krijgt in je mailbox.Ik weet niet of dit uitvoerbaar is ,het is een ideetje
    Ik ga nog eens verder nadenken Groetjes Maria
  • Was nog iets vergeten .Dank u voor alles wat jullie al doen voor de fanclub.De weblogjes zijn super heb hierdoor al nieuwe mensen leren kennen.groetjes
  • Hallo Nathalie
    een klein Fanclubmomentje in België bv .van 14 tot16u met signeersessie bv.
    zou ik ook wel heel leuk vinden.
    ik ben ook van belgie en kan niet in nederland geraken voor de fanclubdag.
    zou een heel goed idee zijn!!!!! groetjes carline
  • We horen de vraag over momenten in België vaker. Ik ga hier zeker mijn best voor doen! Hoe en wat weet ik nog niet, maar ik ga de mogelijkheden onderzoeken. Ik begrijp dat het voor jullie vaak ver is. Voor Marco betekent het echter ook een hele dag, dus van twee tot vier klinkt als twee uur maar met de reistijd en de files eraan vast, is het toch een dag waarop hij niks anders kan doen. Maar ik neem het beslist in overweging!

Nog meer leuke dingen?
  • Dank u wel Nathalie voor de reactie en dat je het in overweging neemt.Ik weet wel dat dit voor Marco niet gemakkelijk is ,hij doet al zoveel voor zijn fans groetjes Maria
  • Hoi Nathalie,

Hetgeen ik vroeger altijd leuk vond was de verjaardagskaart die we in de bus kregen! :)

Misschien kan dat weer ingevoerd worden?
  • Hoi Bianca,

Dat was niet alleen een heel kostbare actie (want je laat een kaart maken, enveloppen en porto) maar ook heel tijdrovend. Enerzijds voor Marco (gemiddeld zo'n 75-100 handtekeningen per week) maar ook voor ons (gemiddeld zo'n 75-100 kaarten schrijven en posten per week).
    We denken na over een leuk alternatief!

Ideeën welkom :-)
  • 29 januari aangepast
    Wat ook leuk zou zijn bv Eens om de 2 jaar een uitstapje maken met de fanclub mits betaling natuurlijk in Nederland zoals Alkmaar of Amsterdam bezoeken indien mogelijk met Marco als gids Ik weet niet of dit mogelijk is wegens het aantal fanclubleden
    Groetjes Maria
  • Ja, ik dacht dat er allesinds wel een reden moest geweest waarom dit niet meer gedaan werd.
    Misschien kan je een virtuele kaart laten zenden, ieder lid heeft toch wel een mailadres?
    Iedereen zou het wel fijn vinden om een mailtje te krijgen met een verjaardagswens in, ook al krijgt iedereen dezelfde :) het is toch een beetje persoonlijk :)

Maar, ik denk na over andere ideeën :)
    De hersenen zullen gekraakt worden de komende dagen/weken ;)
  • Waar ik het altijd moeilijk mee heb is een gesprekje aanknopen met andere fans.
    Zoals op de fandag. Ik zie veel mensen die ik herken van de logjes maar durf zo niet goed bij hen te gaan om eens gedag te zeggen. Telkens denk ik... wat gaan die wel denken van mij... en voor mij is de taalbarrière ook altijd een gedacht dat de mensen mij niet gaan begrijpen...
    Stom waarschijnlijk... Maar telkens ga ik naar huis met het idee... Waarom durf ik toch zo moeilijk die eerste stap zetten...
    Heb al zitten denken aan een oplossing hiervoor maar vindt er voorlopig geen...
    Misschien moeten we wel eens speeddaten onder de fans...
Log In of Registreer om te reageren.

Hoi, vreemdeling!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!