Concert 2017

Weet er iemand waar en wanneer er in 2017 een concert is van Marco Borsato ?

Reacties

• Marco gaat terug toeren in 2017 met nieuw album maar er zijn nog geen datums bekend
  • Hallo ik zou het heeeeel fyn vinden als Marco terug België op z'n lijstje zou zetten .... Gent misschien ? Dikke knuffel xxxx
  • Hallo wij zouden ook heeeeel graag hebben dat marco terug naar belgie komt.
    sportpaleis of roeselare misschien ?
    groetjes carline
  • Hij komt zeker ,heeft het persoonlijk gezegd op de High tea met Marco.Wanneer hangt af van nieuwe cd
  • Marco wil heel graag dit jaar een album uitbrengen, maar dat is natuurlijk wel een creatief proces. Hij bijt zich niet vast in deadlines, het album komt uit als hij voldoende liedjes heeft waar hij trots op is :-)
    Wanneer het album uitkomt, zal daar vermoedelijk een tour aan gekoppeld worden. Of dit kleine of grote zalen zullen worden is nog niet besloten, maar dat hij zowel in Nederland als in Vlaanderen wil spelen staat vast. Komt het album in het voorjaar uit, dan zou er in het najaar dus een tour kunnen komen! Mocht het album echter nog niet klaar zijn, dan is de kans dat de tour later komt ook groot.
    Op dit moment heeft Marco al een aantal liedjes ingezongen, maar nog niet alles. Er is ook nog geen titel, geen photoshoot en dergelijke.
    Dus ja, Marco heeft gezegd dat als het aan hem ligt hij dit jaar zeker weer wil gaan spelen. Maar het klinkt misschien een beetje gek, dat ligt dus niet alleen aan hem :-) Het hangt van meerdere factoren af.
    We zullen, overigens net als Marco zelf, dus geduld moeten hebben.
    Maar dat hebben we, toch..?
    :wink:
  • Natuurlijk hebben we geduld tot het nieuwe album uitkomt en daarna de tour.Ik kijk er wel naar uit maar voor alle zekerheid toch al een ticket voor Valkenburg is niet zo ver van België en daarna weten we misschien al iets wanneer Marco naar Vlaanderen komt
  • We wachten (on)geduldig af tot marco zijn album uitkomt en het bericht naar buiten komt van zijn concert tour. Uiteraard gaan we dan weer kaartjes kopen om erbij te zijn
  • Natuurlijk hebben we geduld, ik wacht gewoon rustig af. Ik vind het al geweldig dat er weer een tour aan gaat komen. En we mogen al heerlijk gaan genieten van drie festivals!!
  • Ja geduld hebben we en of maar ik ben wel heel benieuwd hoe het nieuwe album gaat zijn. Word het een verrassing of zullen het de prachtige nummers die we van hem gewoon zijn worden. Ik wacht de Tour af maar kom zeker en vast als er niets ergs gebeurd in mijn leven naar de Bingo en fanclubdag dus we hebben zo wie zo al iets om naartoe te leven.
  • We weten natuurlijk allemaal dat hij bezig is met een nieuw album. Dat proces duurt de ene keer langer dan de andere keer. En die tijd die krijgt hij ook zeker. Als Marco ergens voor gaat doet hij dat voor 1000 procent, voor minder doet hij het niet.

Een mooi album komt eraan, dat is iets wat meer dan zeker is.

Log In of Registreer om te reageren.

Hoi, vreemdeling!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!