ik heb een vraagje?

wij wonen in belgié en moeten eind maart 2017 onze zoon naar het vliegveld in Amsterdam Airport Schiphol brengen.
mijn man en ik zouden dan graag een weekendje boeken in de streek,we zijn nog nooit in nederland geweest.
iemand een leuk ideetje? we zouden liefst een vakantie huisje willen want hebben ook een hondje die we meenemen.
alvast bedankt, groetjes carline

Reacties

• augustus 2016 aangepast
    Scheveningen #den haag # Bloemendaal zijn heel leuke plaatsen in Nederland.Veel plezier.Leuke vakantiehuisjes kun je boeken langs roompot.nl daar mag je dieren meenemen.
  • Dank je wel.we zullen het eens bekijken.
    Als iemand nog iets weet,laat dan alstublieft iets weten.
    groetjes carline
  • Een weekendje weg altijd gezellig. Een leuke plek voor een weekend weg is in Volendam. Je hebt daar een mooi vakantiepark van Roompot en je kan de hond meenemen. Ook zit je dichtbij Amsterdam dus ideaal voor Schiphol en een dagje shoppen in Amsterdam. Of wie weet wel een bezoekje aan Volendam. Wellicht heb je al wat geboekt want zie dat je eind maart al gaat. Veel plezier! Groetjes
  • dank je wel.maar gaan er geen weekend van maken alleen een dag uitstap.
    toch bedankt voor de reactie's. groetjes
  • Hallo,

Laatst leden waren we in Alkmaar voor 2 dagen, is redelijk ver, maar vind het wel de moeite om deze stad eens te bezoeken!
  • hallo

Patricia,misschien een leuk idee Alkmaar.
    als we terug zijn laat ik weten wat we gedaan hebben.
    is voor ons een spannende dag.
    zoon heeft nog nooit gevlogen en gaat direct een lange reis maken naar japan.
    wij zijn ook nog nooit in een luchthaven geweest.
    zal dus heel veel zoeken worden.

groetjes carline
  • Hallo

vrijdag de zoon naar Airport Schiphol gebracht.
    alles is goed verlopen waren er ruim op tijd en alles rustig kunnen bekijken waar hij moest zijn om in te checken.
    daarna zijn we naar keukenhof geweest in amsterdam in lisse.
    heel mooi maar misschien nog een beetje te vroeg om alles in bloei te zien.

groetjes carline
Log In of Registreer om te reageren.

Hoi, vreemdeling!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!