minder mooie liedjes

ik vind heel veel liedjes mooi maar vind ook enkele liedjes minder. Welke vinden jullie minder mooi?Ik vind de volgende liedjes minder; je hoeft niet naar huis vannacht,binnen, de meeste dromen zijn bedrog ,zij.

Reacties

• Er is eigenlijk maar één liedje dat ik echt niet mooi vind en dat is Wie.
  • Ik vind "Opa" het enige echt mindere nummer. Over de top!
  • Als jij maar naar me lacht.
    Waarom.

Deze vindt ik niet goed de rest wel allemaal

• Geloof het of niet maar het minst mooie liedje voor mij is Dromen zijn Bedrog !
    Tijdens concerten is dit voor mij altijd het mindere momentje maar voor de rest vind ik al de andere nummers meer dan OK !
    Het fan zijn voor mij dateert dan ook niet vanaf het prille begin maar pas vanaf het nummer 'Slaap Maar'
    in 1998.
    Dus ik ga toch ook al bijna 20 jaar mee...niet slecht toch ?
    Hoewel van het italiaanse repertoire van Marco voor 1994 zijn toch ook een aantal nummers blijven hangen zoals Emenzione en Una donna cosi.

Groetjes
  • Ik vind alleen de dwaas eigenlijk heel apart/raar nummer. En zij heb ik gewoon te veel gehoord. Maar verder is alles goed
  • Minder mooie liedjes bestaan eigenlijk echt niet. Ik merk dat ik de onbekendere liedjes juist mooier vind worden. Maar een liedje wat ik minder vind is zomaar een mens.Muziek. en verder is het prachtig om naar te luisteren.

Log In of Registreer om te reageren.

Hoi, vreemdeling!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!