Kledingstress Fanclubdag

Nog maar vijf weken tot aan de fanclubdag! Het thema dit jaar is Italië met de kleuren rood, groen en wit. Een aantal van ons hebben enorme kledingstress terwijl andere er al lang en breed uit zijn wat ze aan gaan trekken. En jij? Weet jij het al?

Reacties

• Hier begint de stress al: we moeten nog voor 3 kleren hebben en het is geen sinecure om iedereen op hetzelfde moment vrij te krijgen om bijkomend te gaan shoppen...
  • Hier hebben we nog helemaal niks. Geen idee wat ik aan moet. Een groene broek, rood jasje, of weer een rode blouse!!!! Echt heel moeilijk . Wat trekken jullie aan??

Groetjes
  • Ik heb me outfit al klaar ik heb een hoop accessoires gevonden op www.funenfeest.nl even in de tabel zoeken en je hebt leuke dingen die je kan halen bij het thema Italië. Ik heb het ook beschreven op me weblog (december1980)
  • Ben er nog niet helemaal uit tifosi. Ga volgende week eens een bezoekje aan Utrecht brengen.
    Ciao
  • Ik ben er al uit, ik trek een witte broek aan met rode "all stars" en een groen kleurig topje. Daarnaast heb ik nog wat besteld bij funenfeest.nl voor wat accessoires.
    Wim trekt een t-shirt aan met het logo van Italië en ook wat accessoires.
    Ciao!!
  • Ik heb wel combinaties in de kast hangen, maar wat doe je aan. Ik kom er wel uit. Ik heb er zin in. Aftellen is hier al flink begonnen.
    Liefs Anja
  • Heb zelf gelukkig een mooi groen kanten truitje gevonden. Wit hemdje eronder en wat rode frutsels in het haar. Meiskes een groen/wit t-shirt en natuurlijk ook wat roods in haar. Dat kan ik Ivo niet aandoen. Hij gaat wel mee en weet niet of ie een rood shirt aan wil doen. Zullen zien. Kijken er naar uit en tellen af naar ons weekend
  • ohh ik weet het ook nog niet maar gelukkig ga ik nog shoppen haha
Log In of Registreer om te reageren.

Hoi, vreemdeling!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!