Wie doet ermee aan de fotowedstrijd het 'Perfecte Plaatje' op de Fanclubdag in oktober?

Een halve dag in Marco's Studio Hollandse Kade en van Marco zelf skills leren en tips krijgen over fotografie! Wie wil dat nu niet?
Op de Fanclubdag is er een wedstrijd wie het 'Perfecte Plaatje' heeft geschoten en maak je kans op deze geweldige en unieke prijs.
Topfotograaf William Rutten en Marco zullen op deze dag de foto's beoordelen.
Wie gaat er mee doen en wat ga je insturen?

Reacties

• 17 juli aangepast
    Is een leuke opdracht !Ik ga een kans wagen Op 16 juli naar Blaricum geweest en een paar mooie foto's genomen met iPhone
    Eentje daarvan verstuurd en hopelijk is de foto goed genoeg
    In september begint mijn cursus fotografie Deelnemen is leuker dan winnen zegt men
    Groetjes Maria
  • 10 augustus aangepast
    ohh wat leuk ik fotograffeer zelf ook hoe kan je een foto insturen en mee doen ??
  • Melissa een foto sturen naar info@borsato-fanclub.nl met onderwerp mijn perfecte plaatje en verdere uitleg kan je vinden bij de weblog van de fanclub titel mijn perfecte plaatje
  • super dankjewel!!!
  • Ik heb ook een foto ingestuurd. Al was ik het bijna vergeten en ook had ik de opdracht in eerste instantie niet goed gelezen... Dus was het even kort dag en het weer zat ook flink tegen. Met de fiets en een tas met attributen en foto apparatuur natuurlijk. Wat ik had bedacht ging niet werken. Uiteindelijk met behulp van 1 attribuut en aangepast camera instellingen heb ik er toch wat aparts van kunnen maken. Ondanks dat je met de omstandigheden je normaal niet verder komt dan een standaard vakantiekiekje.
Log In of Registreer om te reageren.

Hoi, vreemdeling!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!