Belgische fans

Zijn hier ook Belgische fans op dit forum

Reacties

• hey ik ben carline,ik ben 49 jaar, gehuwd en een zoon van 23 ik kom uit harelbeke.
    ben al heel lang fan van marco.in 2014 zijn mijn man en ik voor de eerste keer naar marco geweest.
    het was in het sportpaleis met de tour duizend spiegels en het was super !!!!!!!!!!
    als marco terug naar belgie komt gaan we zeker terug kijken.
    groetjes carline
  • Ik kom uit Hamme tegen Dendermonde
    Ik ga al wat jaren naar concerten van Marco.Nu 24februari naar SIR
    En 6 augustus lokerse feesten.
  • februari 2016 aangepast
    Hallo Tina

Ik ben Martine en ken je natuurlijk al van de logjes !
    Ik ben getrouwd met Marc en samen hebben we een zoon van 13 jaar en een dochter van 16 jaar.
    Ben fan van Marco sinds het liedje 'Slaap Maar' ....zal zowat sinds 1998 zijn.
    Ben begonnen met concerten te bezoeken sinds 2009 dus ik ga al een tijdje mee.
    Ik woon vlakbij onze limburgse trots Hasselt !
    Fijn om je ook hier aan te treffen.
  • hallo, hier nog een belgische fan. Ik woon met mijn vriend te Gistel, west vlaanderen. Ben al jaren stapelgek op Marco's muziek. Heb al verschillende optredens bijgewoond. De volgende wordt Lokeren, joepie ! En overweeg om ook naar Tienen te gaan. Mijn favoriete nummer is en blijft "binnen". Heb uiteraard al zijn dvd's en cd's en ook een paar spulletjes met Marco op. Tof dat ik me mag vervoegen bij jullie.) groetjes xxx
  • Hallo, ik ben ook een Belgische fan van Waregem (Desselgem). Sinds het concert in de kuip ben ik fan van zijn mooie emotionele nummers. En door hem ben ik ook beginnen zingen zelfs.
    In het genre Marco dan nog.

2 maart naar zijn concert geweest. Waw zeg wat mooi. Had wel op einde wat hoofdpijn. Enorm luid soms en ook oversteeg de muziek zijn stem...

https://m.soundcloud.com/heino-schietecatte

Mijn MB fanpage,
    http://weblog.borsato.nl/log/heinoschietecatte

Voeg me maar toe ☺
  • april 2016 aangepast
    Ik ben Petra, 41 jaar en woon in Erembodegem (tegen Aalst)

Ik ben al jaren fan van Marco en ben al naar de meeste concerten in België geweest. Dit jaar ben ik voor het eerst naar SIR in Ziggo dome geweest. Prachtig !!!

Ik hou ontzettend veel van de muziek van Marco omdat hij me steeds weet te raken. De teksten, de manier waarop hij het zingt.. gewoon super!! Hij kan me echt ontroeren en er zijn zoveel liedjes waarin ik mezelf herken.
    En mijne droom is natuurlijk om hem eens van dichtbij te kunnen ontmoeten en met hem eens op de foto te kunnen staan.

Deze zomer ga ik naar Lokerse feesten en suikerrock
  • Hallo, ik ben Chantal en woonachtig in Herentals in de Kempen. Leef al vele jaren met de muziek van Marco en die heeft me er al dikwijls bovenop geholpen als er zich een tegenslag voor doet in mijn leven. Al heel dikwijls in het sportpaleis geweest maar ook al verschillende keren de grens over gestoken wat ook wel elke x een belevenis is. De festivals ook altijd leuk maar ja dan moet het weer wat meezitten. Mijn mooiste herinnering,de Koninklijke Elisabeth zaal in Antwerpen een paar jaar terug,samen met men oudste dochter en haar vriendin,op de eerste rij. Oog in oog met Marco en luidkeels meezingend,waarschijnlijk zo vals als een kat maar een moment dat ze nooit meer afnemen.
Log In of Registreer om te reageren.

Hoi, vreemdeling!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!