De Marco Meeting België, hoe vonden jullie het?

De eerste Marco Meeting in België zit erop!
Wij hebben ontzettend genoten van een enthousiaste Marco en heel veel en dankbare blije fans. Wat vonden jullie het hoogtepunt van deze dag?

Reacties

• Hoi Tifosi!

Is het nu egoïstisch van mezelf om te zeggen dat ik persoonlijk mijn eigen podium moment wel het hoogtepunt vond?! (bloos)
    Super dagje hoor! De wensen waren leuk, de quiz, de optredens, de kinderhoek... heel goed gedaan!
    Heel veel dankbaarheid voor iedereen die in de organisatie zat! Zoveel blije mensen gezien, daar kan ik enkel vrolijk van worden!
    Dankbare groetjes!
    Bianca VK
  • Toen Nathalie mijn naam zei was het effe verschieten had dit totaal niet verwacht samen met Bianca en dan nog VIP.Het was een dag om nooit meer te vergetenMarco was zo ontspannen en grappig en al die blije mensen !Ik ben er niet over uitgepraat en ben nog aan het nagenieten
    Ik vraag mij af hoe doen jullie dat allemaal ,het vraagt zoveel werk
    Hartelijk dank aan iedereen die dit mee helpt waarmaken
    Ik kan niet genoeg dank u zeggen en hopelijk komt het volgend jaar terug
    De sfeer was zo ontspannen en weer nieuwe mensen leren kennen
    Team tifosi en alle vrijwilligers en natuurlijk Marco het was super❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
  • 19 juni aangepast
    Lieve Marco,
    Afgelopen zaterdag ging mijn allergrootste wens in vervulling, mijn niet opgeven werd beloond door jullie.
    Wat heb je me laten stralen, wat heb ik genoten van dit moment van deze dag. Jou warmte, jou liefde, jou liedjes, geven mij zoveel kracht, je hebt een hart van goud! het liefst kijk ik hele dag naar de foto's waar we samen op staan. ❤️
    Ik heb Woorden te weinig om je te bedanken, want wat ben ik jullie dankbaar❤️

Je bent geweldig! ❤️❤️❤️❤️
    Liefst Jessica
  • Wat was het geweldig! Heel gezellige sfeer iedereen blij, had een vriendin mee die voor het eerst marco van zo dichtbij zag mocht zelfs twee keer poseren voor de foto want eerste was niet helemaal goed heb dus een vriendin een prachtige dag bezorgd
    Ook ik genoot met volle teugen en had eindelijk die tweede foto met marco
    Kom al een paar jaar ook naar de Nederlandse fcd maar is altijd een hele reis maar heb ik er voor over hoor!
    Vond de belgische fcd wel rustiger er waren ook vast minder mensen
    Van mij mag het gerust een jaarlijks terugkerend gebeuren worden! Of om en om ene jaar Nederland ander jaar België
    Ook het tijdstip vond ik beter dan in het najaar.... als we zover naar Nederland moeten ja dan moet het weer ook wel wat meewerken om het veilig te houden word het glad of te mistig ja dan kunnen wij helaas het risico niet lopen
    Maar heel erg bedankt voor al het werk om dit te organiseren het was meer dan voor herhaling vatbaar
    Bedankt aan allen medewerkers, Nathalie en niet te vergeten Marco!
    Bedankt!
  • 19 juni aangepast
    Ik wil jullie allemaal bedanken voor deze fantastische dag!
    Het was een leuk initiatief om een Marco Meeting in België te organiseren.
    Met Marco samen op de foto was een schot in de roos! En hoe leuk was het om ook nog eens samen met een vriendin en Marco op de foto te mogen. Ik dacht dat we maar 1x op de foto mochten maar dit was gelukkig verkeerd gedacht.
    Alles verliep ook vlot.
    Het was echt SUPER! Het smaakt naar meer.
    Ik kan me best voorstellen dat jullie ontzettend hard hiervoor hebben gewerkt zowel het voorbereidend werk als op deze dag. Daarom vond ik dat ik jullie allemaal, heel hartelijk moest bedanken daarvoor.
    En zeker ook een grote DANKJEWEL aan Marco dat hij dit voor zijn Vlaamse fans gedaan heeft.
    Een dag om nooit te vergeten!
    Twee prachtige foto's om in te kaderen.
    Jullie zijn GEWELDIG!!!
  • Het was een leuke dag, juist omdat het zo klein is gehouden. In Nederland is de fanclubdag eigenlijk net iets te groot, nu kon je weg lopen en toch weer een plek vooraan hebben. Antwerpen is goed te doen vanuit Nederland, dat geldt ook voor locatie want vanaf CS met de tram plus nog een klein stukje lopen (ideaal). Het is nu nog even wachten op de foto die samen met Marco is gemaakt. Wat ik wel jammer vind is dat het eten en drinken zo duur is.
  • Hallo allemaal,

Fcd hier in België is zeker succesvol geweest. Was duidelijk te zien dat er hard gewerkt was. Mijn hoogtepunt van de dag was toch wel het fotomoment, vond het kei leuk om na 25 jaar eens met mijn grote held op de foto te kunnen, wat ik wel jammer vond was dat er door de hele dag heen, je niet echt de gelegenheid kreeg om eens een babbel te doen met Marco
  • Het was SUPER, net zoals je hierboven kan lezen, leuk dat het klein gehouden werd!
    Ikzelf vond dit nu ook net iets leuker dan op de fanclubdag in Nederland.

Alles verliep ook zeer vlot, heel goed voorbereid! Ook de kids vonden het super in de knutselhoek en kwamen trots hun mooie Marco tattoo tonen.

Dikke pluim ook aan alle mensen die hieraan mee werkten, want dat waren er toch ook al heel wat!

Ook Nathalie, je vertelde me dat je vooraf wat zenuwachtig was, dit was dus zeker niet nodig, je deed dit super samen met Kurt!

Ook wil ik toch nog even kwijt dat Marco echt relaxt was, fijn om te zien!

In ieder geval, ik hoop dat dit terug komt, mijn kaartje zal snel besteld worden, ik heb super genoten!

Dank u wel !!
  • Leuke dag, gezellig, kleinschalig. Antwerpen wil ik nog wel doen, Nederland doe ik allang niet meer. Enerzijds vind ik het te ver maar ook, er komen veelal artiesten uit The Voice en met alle respect, dat boeit ons Vlamingen minder. De foto met Marco was een leuk extraatje. Misschien een puntje van kritiek : Op de kaarten staat de Belgische vlag verkeerd : de kleuren zijn juist maar ze staan horizontaal en het moet verticaal zijn. Ja hoor, wij kunnen ook chauvinistisch zijn ;-).
  • 20 juni aangepast
    Het was vooreerst een fantastisch initiatief naar ons belgische Marcofans toe !
    Een dikke mercie aan iedereen die meegeholpen heeft om deze dag waar te maken.
    Misschien nog een persoonlijke suggestie van mijn kant naar de toekomst toe !
    Het zou leuk zijn moest er aan het eind van het standaard programma nog een big party zijn !
    Gezellig zo met discobar en heel de Borsatofans zingen, dansen en misschien een traantje wegpinken op de muziek van Marco en waarom niet met nog andere ambiancemuziek....gewoon één groot feest !

• 20 juni aangepast
    Ik vond de eerste Marco meeting in Antwerpen!!! FANTASTISCH!!!!!! Ik hoop dat er volgend jaar terug een meeting is !!!
  • Wat een mooie verhalen hoor ik over deze geslaagde dag. Super dat iedereen zo genoten heeft. Jammer genoeg kon ik zelf niet aanwezig zijn maar door al leuke verhalen, mooie foto's kan ik toch lekker mee genieten! Martine ik vind dat een heel leuk idee samen in de discobar, haha wie weet komt dat er nog eens van!
Log In of Registreer om te reageren.

Hoi, vreemdeling!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!