Ben jij al bij SIR geweest?

Was jij in 2015 al 1 van de gelukkigen die een of misschien zelfs meerdere avonden naar het concert is geweest? Hoe heb je de show beleefd en ga je in 2016 naar nog een show? Vertel het ons!
«1

Reacties

• ik ben in oktober bij SIR geweest, dit jaar ga ik er niet meer heen. Het was een geweldige avond, met een prachtige setlist
  • Jazeker! ik was bij de 8ste Sir. Voor mij was het het mooiste concert, wat heb ik genoten.Deze reeks ga ik niet, maar als de reeks weer begint, krijg ik altijd de kriebels!!
  • februari 2016 aangepast
    ik had de eer in Oktober twee concerten te hebben mogen meemaken in Oktober, en ik ben een lucky girl, ik mag 3 maart naar de Gran Finale! enorm veel zin in met mijn vriendinnetjes erbij, wordt een feessie!
  • Ik was bij de 1e SIR op 23 oktober en sluit hem ook af op 3 maart! Yeahhhh!
  • Ja 1 keer
    Mag 3 maart weer
    Super veel zin aan

X
    Sabina
  • Ik zou in oktober gaan maar een zweepslag gooide roet in het eten. Maar voor mijn dochter kwam het goed uit want nu mag ze gezellig met mij mee op 2 maart! We hebben er vreselijk veel zin in!
  • Jazeker, ik ben 27 oktober samen met mijn man Wim en onze oudste dochter Monique naar SIR geweest.
    Op 24 februari en 3 maart zijn Wim en ik er ook weer bij!
    Super!!!
  • Jaaaa ik ben samen met mijn dochter naar Show 1 geweest en het was weer super geweldig maar ook jammer genoeg weer voorbij. Veel plezier voor degene die het nog tegoed hebben.
  • Was in oktober bij de 1e SIR, en ga nu in februari nog een keer. Oktober was met vriendinnen nu ga ik met me zus en onze Kids. Ben benieuwd hoe zij het vinden.
  • februari 2016 aangepast
    Ja ik ben geweest in oktober. Helaas geen kaarten kunnen bemachtigen voor 3 maart.
    Ik hoop nog kaarten te winnen voor 3 maart.
  • Jep in Oktober. Straks in Maart weer
  • In oktober bij de 1e geweest en ik mag 3 maart nog een keer.
  • In mocht 28 okt en 1 nov. En straks op 24 febr en 3 maart nog een keer
  • wij zijn in oktober geweest en het was geweldig. we gaan nu ook 3 maart
  • ik ben in oktober bij de 1ste SIR geweest.
    En had een kaart voor de laatste 3 maart, heb ik verkocht want ik heb maandag bij skyradio 2 kaarten gewonnen voor 3 maart met een gratis staatslot.
    Dus 2 keer.
  • Ik ben 24 oktober met Darren ( jongste zoon ) geweest, was echt een fantastische avond.
    Helaas ga ik deze reeks niet.
  • Jazeker. Ik was bij de eerste in 2015 en ben erbij de laatste op 3 maart.
  • Jazeker. In oktober al geweest en ook deze maand ga ik nog een keer
  • Ja ik ben in oktober geweest.
    Ik hoop dat ik met mijn staatslot kaarten win voor de grand finale. Ik zou er graag bij willen zijn maar de financiën laten het niet toe.
  • Ja ben in oktober geweest ga nu aan komende sir 3 x
  • Ja ben bij de 1e Sir geweest en afgelopen okt ben inkook geweest.
    Dit jaar helaas niet.
  • Jaa 23 oktober was ik erbij en 3 maart naar de grand finale!! Heel veel zin in!
  • Samen met mijn man en dochter op 24 oktober geweest. Dankzij de voorverkoop voor fanclubleden gaan mijn dochter en ik naar de Grand Finale op 3 maart!
  • Ik ben 2x naar Sir geweest en ga nog 2x op 27 februari en 3 maart met mijn zoon Max. Super show, enorm genoten.
  • Ik ben in oktober geweest,,,was weer geweldig,,,
  • ik ga 3 maart naar marco concerten zo zin in
  • Ja de 28e oktober en 3 maart nog een keer. Zin in
  • ik ben 28 okt vorig jaar geweest, wat een bijzondere avond was dat weer... een achtbaan van emoties, LOVE IT, zoals altijd :)
  • Ik ben in oktober geweest en ben 3 maart weer van de partij!
  • Ik ben in oktober 2x geweest met mijn maatje Ness. Op 27 februari mogen we weer, en op 2 maart ga ik met mijn broer. En ja, die Gran Finale wilde ik eigenlijk ook niet missen. Dus deze bofbips mag gewoon ook op 3 maart nog een keer gaan. Heerlijk! Wat verheug ik me erop. Zoals Marco zelf zegt: je moet er bij zijn geweest, om het te begrijpen. Dit kun je niet uitleggen. Wat een geweldig festijn! Marco met een symphonisch orkest. Het is gewoon fenomenaal!
Log In of Registreer om te reageren.

Hoi, vreemdeling!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!