Marco op een tropische bestemming?

Het kwik loopt weer op tot tropische temperaturen. Wat is er nou leuker dan luisteren naar je favoriete muziek op je slippertjes met een cocktail in je hand! Heb jij je al eens bedacht op welke tropische bestemming jij Marco graag eens zou zien optreden? Mag het aan de andere kant van de wereld zijn of hou je het liever een beetje dicht bij huis? Wij zijn benieuwd!

Reacties

• Ik zou Marco graag uitnodigen mee te gaan op mijn zeilweekje op de loosdrechtse plassen. Samen in een bootje de zonsondergang bekijken. Samen lekker over het water sjezen met de catamaran. Gewoon heerlijk samen genieten op Robinson Crusoe lijkt me fantastisch
  • Denk niet dat een tropische bestemming financieel haalbaar is voor mij. Dus zoek ik het dichterbij huis. En Nederland kan heel mooi zijn, als de zon tenminste schijnt. Slippertjes aan, coctailtje in mn hand en dat mag voor mij ook op een rondvaartboot in de grachten van Amsterdam zijn hoor. Lijk me erg gezellig, en lekker dichtbij huis. Maaar mocht ik het voor het kiezen hebben, en geld speelt geen rol, ja dan wil ik wel naar een mooi eiland ergens in het Caribische gebied!
Log In of Registreer om te reageren.

Hoi, vreemdeling!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!