Workshop Fotoboekje.

Gisteren hadden we een te gekke dag bij de workshop. Was jij erbij en heb jij een fotoboekje vol Marco gemaakt of zaten er andere dierbare foto's in? Vertel het ons!

Reacties

• mei 2017 aangepast
    yes, ik was erbij voor de eerste keer bij een workshop. Deze keer niet met mijn vader, maar met mijn moeder. Voor mijn moeder was het de eerste keer dat ze Marco van zo dichtbij zag. Ze raakte een beetje van de leg want Marco liep ons tafeltje voorbij en plots knipte ze scheef. Maar ja het is natuurlijk ook heel wat om ineens met de marco in dezelfde ruimte te zijn. Dat zijn de eerste symtomen van het borsatovirus hahahaha

Voor mij was de workshop zelf ook de eerste keer. Wat een belevenis. Je leert iedereen ook echt op een andere manier kennen.
    Ik had er natuurlijk foto's van marco in gedaan en foto's van mezelf en van familie. In mijn rollator Een vlindertje op de voorkant en andere glitters en op de achterkant nog foto's van Marco.

Naderhand zijn we nog blijven eten. Dat was ook erg gezellig met dat clubje mensen.
    Kortom, het was een zeer geslaagde dag. Dankjewel Tifosi en Marco
    Liefs
Log In of Registreer om te reageren.

Hoi, vreemdeling!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!