Stel jezelf even voor!

We vinden het leuk om te weten wie jij bent! Dus stel jezelf even voor als je dat leuk vindt.
Wie ben je? Ben je al lang fan?
En hoe lang ben jij al lid van de fanclub?
Ben je wel eens naar concerten van Marco geweest en/of bezoek je wel eens een fanclubdag?

«13

Reacties

• februari 2016 aangepast
    Hallo allemaal,

Ik ben Ilona, ik kwam ooit op 'het prikbord' van de Marco Borsato website, vanaf dat moment heb ik veel fans leren kennen. Ik ben vanaf 'dromen zijn bedrog' een fan van Marco Borsato. Ik ben er nu niet meer zo mee bezig zoals toen, maar bezoek zijn concerten nog steeds. Wel in mindere mate dan toen. Ik kom uit Tilburg, ik ben 40 jaar en werk binnen het ministerie van veiligheid en justitie. Ik ben getrouwd en leid een leuk en gelukkig leven.

Groetjes, Ilona.
  • Ik ben Martijn , bouwjaar73 , wonend in mooie bollenstreek.
    Werk met verstandelijk gehandicapten.
    Naast Marco .. Ook dol op Iris Kroes , Common Linnets , Bløf en Leonie Meijer.
  • Hallo fans,

Ik heet Suzanne en kom uit alphen aan den rijn. Ben al heel wat jaartjes fan en heb heel veel concerten al bezocht en heb best wel wat hebbedingetjes. Ook veel fans leren kennen van marco en ook al ga ik alleen naar marco, eenmaal daar zijn we een grote familie en genieten we met z'n allen van marco en zijn fantastische bandje
  • Hier Arina de Bruin, ik ben 48 jaar, en een enorme fan van Marco. Ga altijd naar 1 van de concerten, en ben bij de 8ste Sir geweest, ik vond het een super concert, enorm genoten. Ben pas weer lid geworden van de fanclub, ben er al eerder lid van geweest, maar door omstandigheden toen op gezegd. Maar ben blij dat ik weer terug ben bij de club. En geniet van alles wat van Marco is, wat een topartiest!! Hoop dat ik er nog lang van mag genieten!!
    Dag

Mijn naam is Sabina/Shirley meeste kennen mij als Sabina
    Woon in het mooie Drenthe. 28 lentes jong en dan vanaf dromen zijn bedrog.
    Werk met kinderen en ouderen en bij de post

Wie weet zien we elkaar nog wel een keer
    X
    Sabina
  • Ik ben Kristel, woon in Haarlem en al fan vanaf dag 1. Bezoek regelmatig een concert en ga over 2 weken naar de laatste SIR voor de 2e keer! Alle cd's en dvd's zijn in huis!
  • Hallo ik ben Simone,onder Veel borsaties bekend onder de naam Mo van het vroegere prikbord .ik ben 44 ,heb 2 kids waarvan 1 uitwonend is ,Wesley ,en een vriendin heeft met een kindje.
    Dus sinds een jaartje oma van een 2 jarige kleindochter. Mijn jongste heet Maikel en is 9 jaar. Ik Ben getrouwd met Peter.
    Marco is en blijft mijn favoriet en ik hoop dat hij mij misschien nog herken als Mo.
    Hoi ik ben Heleen, woon in Hellevoetsluis en al vanaf t begin fan van van Marco,maar pas sinds volgens mij 2004 ofzo lid van de fanclub. Ga zoveel als ik kan naar een optreden van Marco. Haal daar heel veel energie uit. Ik ga ook samen mer mn gehandicapte nichtje 3 maart naar de Ziggo dome. Voor haar de eerste keer en zal zeker emotioneel worden. Haar vader (mijn broer ) is in 2003 plotseling overleden en we draaiden altijd Marco en ik ging voor z'n dood nog wel eens met hem naar Marco. Laatste keer in de slotervaart in Amsterdam. Maar heb er zo'n zin in. Ik ben zelf ook al in de eerste reeks in oktober geweest en aar begint Marco mee met het lijflied van m'n broer. Dus heb m'n nichtje alvast ingelicht. Verder ben ik getrouwd dit jaar 22 jaar en heb een zoon van bijna 18 jaar
    Probeer elk jaar naar de fanclub dag te gaan. Altijd erg leuk. Nou ben benieuwd naar dit forum . Leuk hoor!!!
    Groetjes Heleen
  • Hallo, ik ben Jolanda Roovers, getrouwd met Wim en samen hebben we twee dochters.
    Ik woon in het dorpje Alphen vlakbij de steden Breda en Tilburg.
    Ik ben al jaartjes fan van Marco en sinds bijna een jaartje aangesloten bij de fanclub en een actieve weblogger.
    Ontzettend leuk om te doen en ook om de logjes van anderen te lezen.
    Muziek van Marco is niet bij me weg te denken en er gaat dan ook geen dag voorbij dat ik geen liedje van hem heb gehoord.
    Binnenkort weer naar zijn SIR concerten. Geweldig!
  • Hallo ik ben Helma en fan vanaf de soundmixshow. Ik ga veel naar Concerten waar het kan. Mijn favoriete liedje ja uhm ha ha vooral het nummer Dochters maar ook de waarheid en natuurlijk ook het nummer binnen. Van het laatste album Evenwicht vind ik ook het nummer Waarom ik van je hou erg mooi. Ik ben 53 en oma van een geweldige kleinzoon Delano en binnenkort word ons tweede kleinkind geboren dus weer gezond spannend. Marco blijft mijn favoriete zanger vanaf dag 1 omdat hij sympathiek is en zo gewoon en menselijk is gebleven en altijd tijd neemt voor zijn fans. Mijn grootste wens is ooit nog eens met hem op de foto te gaan. Op cd vind ik de ballads erg fijn om te luisteren en bij concerten eigenlijk alles. Ik waardeer Marco als mens en zanger en alles wat hij doet voor Warchild en voor zijn gezin. In 1 woord een Topper.
  • Ik ben Renate, woon in Groningen.
    Veel fans leren kennen op het oude prikbord op de site van Marco.
    Fan vanaf dat hij in het Nederlands is gaan zingen.
    Lid van de fanclub al erg lang, weet niet meer precies sinds wanneer. In ieder geval al meer dan 10 jaar.
    De fanclubdag heb ik nog maar 1x overgeslagen.
    Ook ga ik naar elke concertreeks, en vaak meerdere keren :)
  • Hai allemaal ik ben Nadine al heel lang fan van Marco! Nu 2 jaar lid van de fanclub en helemaal blij ermee' pas ben ik getrouwd afgelopen september en ook dat was natuurlijk met de muziek van Marco! Alle concerten bijna wel al geweest en het is altijd weer genieten!
  • Hoi ik Thea de wilde .Ben al meer dan 12 jaar lid van de fanclub .
    .
    ben 51 jaar. getrouwd ,dit jaar zelfs 25 jaar getrouwd in mei.
    heb 2 dochters van 22 en 21 jaar
    mijn weblogje is thealuna, ben er niet zo vaak meer op meer op Facebook.
    maar misschien door het nieuwe forum ga ik er misschien weer wat meer gebruik van maken.
    Hi ik ben Jannita, 43 lentes jong. Moeder van 2 leuke kids en getrouwd. Ik ben al heel lang lid van de fanclub maar niet zo actief als de laatste jaren. 2 jaar geleden ben ik erbij geweest op Curacao, dat was toch echt gaaf. Ik ga graag en vaak een avondje "opladen" bij Marco met wat leuke en goede vriendinnen. Momenteel doe ik een opleiding voor medisch secretaresse naast m'n baan als tandartsassistente/administratief medewerkster. Ik ben geen logje, wel Facebook en instagram.
    Hoi allemaal,ik ben Marina en ik ben 49 jaar ( word 50 op 5 maart).
    Ik ben getrouwd met Joost en met onze 4 kinderen, Kevin is 21, Amber is 18, Carmen is 16 en Tycho is 13, wonen we in Amersfoort.
    Ben al fan vanaf Dromen zijn bedrog, maar sinds het concert Zien ook echt lid geworden van de Fanclub.
    Naar concerten ga ik altijd samen met Joost en Amber, Carmen en Tycho. En als we gaan staan dan samen met Amber en Carmen.
    Zo heerlijk om naar Marco te gaan ,en dan een hoop bekende fans tegen te komen.
    En lekker kletsen over alle dingen die niet Marco fans niet snappen...
  • Hoi, ik ben Marjo.

Ik ben uit het goede bouwjaar 1963 en woon vanaf mijn geboorte in het mooie Veghel
    Verder ben ik getrouwd met Rien en we hebben samen twee zonen, Joey en Darren.
    Ik kwam veel op het oude prikbord en heeeeeeel veel op de chatbox.

Sinds 2006 ben ik lid van de fanclub en bezoek sindsdien ook elke fanclubdag.
    Fan ben ik al vanaf de dag sinds Marco de Soundmixshow won.

Favoriete nummers van Marco zijn : Margherita, Waarom, Zomaar en nog veel meer.

Verdere hobbies : lezen, op de I Pad van alles doen, kleuren en muziek luisteren.
  • Hoi ik ben Ness. Geboren en getogen te Culemborg in 1959.
  • Janneke van het bouwjaar 1976 en fan vanaf het moment dat hij bij ons in het dorp de meeste dromen zijn bedrog heeft gezongen.
    Sinds een aantal jaar lid van de fanclub. Samen met mijn moeder en beste vriendin woon ik zoveel mogelijk concerten bij.
  • Hey mijn naam is Sara. Ik ben 20 jaar en ik woon in Aalst,België. Ik ben sinds mijn 13e grote fan van marco borsato. Daarvoor luisterde ik ook al naar hem maar sinds dan (13j) bijna dagelijks. Ik heb nog maar 1 concert van Marco Borsato bijgewoond maar ik hoop er nog veel meer te kunnen bijwonen
  • Mijn naam is Astrid en ik woon met mijn man en 2 honden in Poppel (België ). Ik ben al fan vanaf het begin. Ik ga naar elk concert. Ik ben ook al jaren lid van de fanclub en ben van plan dat te blijven. Heb al zijn cd's en dvd's. Ik ben naast Marco ook fan van Blof en Xander de Buisonje.
  • Lieve Allemaal,

Ik ben Anja van Wijk 27 jaar en woon in Den Bosch. Ik weet niet hoelang ik precies al fan ben maar het fan zijn bevalt me prima. Je bepaalt zelf natuurlijk in welke mate je fan bent Ik ben rolstoel gebonden en geniet van het leven. Voor meer info verwijs ik je naar de weblogjes. onder anjaheesbeen

Liefs Anja
    ik ben Marcel (38 jaar) woon in het oosten van het land, sinds 2000 ben ik fan van Marco.. door Marco heb ik heel veel lieve mensen leren kennen, een aantal zijn echte vrienden geworden! ik heb sinds 2003 een eigen fansite over Marco, bij de meeste denk ik al wel bekend.
  • Hoi hoi hier fan van eerste dag ook al jaren lid van de fanclub heb lidmaatschap,nummer onder de 500
    Ga vaak naar concerten vind het geweldig ben ook ooit via fanclub dag prijs met Marco wezen varen het was super tof ik vind het een ras artiest geniet van de muziek ben moeder van 2 kinderen en getrouwd aan komende concerten gaan we ook weer x met z'n 4
  • hallo ik ben Mery en woon in Goirle
    Ben al zo'n 22 jaar fan van Marco en ong. 18 jaar bij de fanclub
    ga ook al zijn concerten af. vind het leuk om naar de fcd te gaan .
    ook dit jaar ga ik voor het eerst naar de bingoavond dat lijkt me zo gezellig.
    ik hoop nog lang te mogen genieten van zijn muziek het is een toppertje
  • Ik ben Ria en wordt in december 60 Ik woon in Hoogezand en ben vanaf Dromen zijn bedrog fan en vanaf het begin lid van de fanclub. Ik heb nog geen enkele fanclubdag gemist. Ik ga meestal met vriendinnen naar een concert maar ga ook wel es alleen en ook dan is het altijd heel gezellig met iedereen. Ik verzamel en daar is deze week de LP Evenwicht bij gekomen, nu nog op zoek naar een pick-up dan kan ik ook de LP van Luid en Duidelijk es draaien en de vinyl singles uit mijn verzameling. Ben ik zo benieuwd naar.
    Favoriet nummer van het album Evenwicht. Neem me mee, het geeft zo'n fijn vrij gevoel.
  • Ik ben Anja, fan al vanaf het begin toen Marco gewonnen had bij de Soundmixshow.
    Ben 54 en woon in Zevenbergen. Heb 2 kinderen, zoon en dochter. Allebei uit huis. Oma van 2 kleinkinderen van me dochter. Kyan van 2 en Skye van 9,5 mnd.
    Ben naar heel veel concerten geweest, en vele keren hem ontmoet. Mocht zelfs mee naar Curacao in nov. 2000. Vriendin van mij had gewonnen, was een hele mooie gezellige week met fans en natuurlijk Marco en zijn familie.
    Ben lid van de fanclub, vanaf het begin.
    Vele vrienden leren kennen via concerten O.a.
  • hoi ben Nancy loverke op men log ben 46 jaar getrouwd met gino brands en woon in haasdonk belgie ik ben een jaar of 10 denk ik fan van marco kwam door op en chat site te komen waar fans met elkaar praten mb chat jammer genoeg is hij niet meer maar dit is ook wel tof mijn lievelings liedjes van marco kan ik eigelijk niet zegen vindt ze allemaal mooi ik heb nu en jaar of vier een log denk ik ik schrijf er niet meer zo veel maar komt wel terug voor mij is marco gewoon de beste
  • Hallo ik ben Jeanine (47) en woon in Hoofddorp. Fan van Marco sinds de soundmixshow en ga veel naar zijn concerten. Ben nu 2x naar Sir geweest en ga nog 2x, geweldige show! Dit keer samen met mijn zoon, Max (9) geweest naar Sir en hij vond het het leukste wat hij samen met mama heeft gedaan, wow in het ziggodome naar Marco. 2e gedeelte ga ik nog 2 x waarvan de grande finale weer met Max. Andere zoon Luc (7) zou ook graag mee willen, maar waarschijnlijk wordt dat weer met Suikerrock in Tienen. Dat was vorig jaar top. Heb kaarten voor Zand in Almere, zin in. Ben lid vd fc sinds een jaar of 6, erg leuk die fc dagen!
    Verder getrouwd met Rene, 18-12 al weer 12,5 jaar
  • Mijn naam is Christa, ben op Valentijnsdag 21 jaar getrouwd met Rogier. We hebben een dochter van 20 en een zoon van 17. Ik woon in Eindhoven en ben dankzij een vriendin (na t bezoeken van een concert in 1999) fan van Marco.
    Ben al enige jaren lid van de fanclub en bezoek ook regelmatig de fanclubdagen. Samen met Marco op de foto was altijd al een grote wens en die is in 2010 in vervulling gegaan. Ik heb niet zoveel contact met andere leden maar wellicht komt hier nu verandering in.
    Heb al veel concerten bezocht van Marco, maar SIR steekt er met kop en schouders bovenuit. In oktober al geweest en ga op 3 maart nog een keer!
  • Hallo Ik ben Esther moeder van 2 meiden van 16 en 19 met zijn drieën wonen we in het mooie Drenthe in Klazienaveen,,,ben 3x bij een concert geweest,,,Gelredome Unive Stadium in Emmen en Ziggodome vorig jaar,,
Log In of Registreer om te reageren.

Hoi, vreemdeling!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!