Photohunt anekdotes

april 2017 aangepast in Algemeen
Aan de Photohunt doet een groot aantal enthousiaste fans mee!
Hier en daar lezen wij op social media in welke bochten zich sommigen moeten 'wringen' om met de gevraagde foto de hunt te behalen.
Nu zijn we benieuwd of jullie leuke anekdotes met ons willen delen.
Vertel ons waarom dit zo'n hilarisch moment was en wie weet wordt jouw bijzondere verhaal beloont met een aardigheidje.
Meedoen kan t/m 12 mei.

Reacties

• Pffffff wordt een lastige maar ik denk dat de hunt met de Porsche voor mij bovenaan staat. Helaas is deze afgekeurd
  • De foto met handschoenen . Was met Pasen. Besloot er dus een paasfoto van te maken met pluche konij en paasversieringen. Helaas heb ik soms net geen verbinding als ik foto gemaakt heb bijv met les auto mijn zoon(16) is aan het lessen. Foto gemaakt leuk geworden Auto intussen weg maar hij geeft aan helaas geen verbinding met server. Balen.
  • Ik ben heel lang op zoek geweest naar een politie auto. Iedere dag op zoek naar een politieauto. Ik kwam er genoeg tegen. Ze voorbij gereden met of zonder zwaailichten en dan kon ik geen foto maken. Eindelijk zo'n 2 weken geleden was ik bij mijn moeder en bij mijn moeder in de straat is een politiebureau. We liepen er 's ochtends langs en er stond een politie auto alleen niet zo dat ik er een selfie mee kon maken. We besloten om 's middags nog een keer te gaan. Het was pasen, dus het was rustig. Even later komen we terug. Toen stonden er mensen buiten. Ze zagen ons en er stonden verschillende auto's buiten. Ik legde uit dat het voor een wedstrijd onder borsatofans was dat ik een selfie met een politieauto moest hebben. Ik mocht de auto uitkiezen. We maakte de foto en ze wenste me succes en we zijn weer gegaan. Veel te laat maar toch nog een selfie met een politieauto Ik was zo blij als een kind haha!
  • Met Pasen had ik een gekookt ei, gebakken ei, chocolade ei, mini stol en paaskuiken klaar liggen. En kom de opdracht binnen is het een handschoen!!!
    Maar ik krijg soms het idee, dat hij bij sommige een paar seconde eerder komen, als bij mijn. Ben soms echt retesnel met een vinger in me neus, maar jammer er was er weer eentje voor.
    Maar als ik zie dat ik hem niet gaat redden, tandartspraktijk niet in het dorp, supermarkt ook niet, is het wel leuk om andere fanatiekelingen te gaan opjutten. Die spontaan bij een verjaardag weg rennen om even naar de supermarkt te gaan, of vliegen gewoon de eerste beste tandartspraktijk binnen waar ze zelf geen patient van is. Noem geen namen.
    Maar het blijft leuk, en ga gewoon lekker door, hopelijk word ik een keer de snelste!!
  • Meestal haal ik de 10 punten niet. Ben niet zo snel hahaha, maar als je in de douche staat en de vraag is, maak een foto met een douchemuts en je staat er mee in je handen dan hoppa,Ten Points!! Het is de lelijkste foto van de hele hunt. Als ik geen eerste was geweest had ik een nieuwe foto genomen, doe ik wel vaker hoor ;)
    Op 7 april, toen Marco 27 jaar in het vak zat, had ik een mooi kaartje ontworpen met een felicitatie. Hahaha en dan krijg je een opdacht maak een foto met een vogel huisje... rare vogels dacht ik bij mezelf (grapje)
    Het blijft verslavend en blijf lekker meedoen want eens in de zoveel tijd...
  • Waar zal ik eens beginnen ;-)
    Er staan een aantal op mijn weblog peetje.borsatoweblog.nl onder de noemer Photohuntkomedie, maar ik ga hier uiteraard ook een paar neerzetten!

Vogelhuisje; Zit ik op de bank met kat op schoot en ineens kreeg ik de hunt binnen. Op een meter afstand staat een vogelhuisje, maar ik krijg met geen mogelijkheid de kat van schoot whahaha en struikel daarna over de bank en uiteindelijk 2e (ik was de hunt een beetje vergeten anders stond ik uiteraard in de startblokken :-P)

Tulp: Ik had 2 mooie tulpen in de tuin..had! De hunt verscheen en ik vlieg naar buiten ..naar mijn tulpen...WTF! Waar zijn mijn tulpen gebleven? ..gisteren stonden ze er nog?? Het stille bewijs was dat de bloemen aan flarden lagen naast de stelen..mmm wie zal ik hier eens op de schuld van geven? Een lief klein jongetje, mijn kat of de katten in de buurt whahaha

Sjaal in Borsatostyle : Die is PERFECT, want hoe borsatostyleriger wil je het hebben? !! Whahahhaha
    Met de sjaal ala Borsatostyle met een ECHTE!! Borsatosjaal (gewonnen op de FCD)
    Het is dan onmooogeelijk er niet aan te snuffen hihi

Hoge hakken: Ik sta never nooit op hoge hakken en heb ze ook niet in huis, dus een paar dagen later de stad in met mijn kleine man. Net doen alsof we gaan winkelen bij Scapino en de Hema (olijfhunt). (en als toetje naar opa en oma)
    De hoge hakken dus.. Ik dacht laten we 2 maten groter nemen dan hoef ik ook niet te wrikken. Ik pak een paar hakken uit de schap en sta zeer ongemakkelijk in die schoenen tussen de schappen te wankelen. Ik moet me wel vasthouden, op een been staan (anders zie je t niet) en een selfie nemen. Ondertussen staat een medewerker achter me op een afstand 'te werken' en ik voel haar ogen prikken en daarbij zit mijn typje ongeduld (mijn zoontje dus) in de buggy alle schoenen binnen handbereik uit de schappen te trekken. Dus foto, opruimen en heel snel weggaan en op naar de Hema..

De speurtocht naar de Porsche past ook wel in het lijstje..Op een winderige en regenachtige dag met de fiets met mijn kleine jongen (die vond het wel interessant zo'n tochtje) het bedrijventerrein afspeuren naar een Porsche (gelukt). En dan komt het ..de volgende dag een paar straten verderop een geparkeerde Porsche tegenkomen ..

Ik zal later nog een aantal neerzetten ;-)
  • Ik was boodschappen doen en ik wist dat de hunt zo zou komen... boodschappen ingeladen en was nog paar seconden voor de hunt. Maak een foto bij een rood stoplicht, ik dacht loop wel Ff verder naar het stoplicht, foto gemaakt en toen kwam het met bakken uit de lucht. Wat een regen bui. Doorweekt terug de auto in...
  • April was druk druk druk...
    Dus de Photohunt verdween even op de achtergrond.
    Maar het knaagde wel telkens ik de opdracht zag verschijnen.
    Vandaag kon ik de spanning niet meer aan. Deze avond zou ik een inhaalmanoeuvre uitvoeren. Dus organiseerde ik een Photohunt avondje. En ik moet zeggen... Het was best leuk. Nou ja, een paard, lammetjes of een rood stoplicht vond ik niet direct in mijn kasten. Dus morgen maar even op de fiets op zoek naar mooie plaatjes...
    En dan ben ik lekker weer bij...
    Hopelijk is de maand mei ietsjes rustiger voor mij...
  • Ik vind het altijd weer erg leuk wanneer de hunt er weer aankomt.
    Ik probeer zoveel mogelijk klaar te staan met de telefoon, ik zeg altijd, "we staan weer in startpositie"en waarschuw dan ook de omstanders dat ze niet ineens van mij moeten schrikken wanneer ik ineens opspring en hard wegloop :smiley:
    Zo kwam tijdens het eten ineens de hunt dat we een baard moesten maken met slagroom of scheerschuim.
    Mijn moeder zat net bij ons aan tafel en ik vloog als een speer naar boven.
    Helaas we hadden geen slagroom dus moest ik naar boven rennen voor de scheerschuim.
    De hunt was gelukt, helaas niet de 10 punten maar dat mag de pret niet drukken.
    Iedereen lag helemaal in de deuk toen ik met mijn baard naar beneden kwam gelopen.

Ook zo mooi met de hunt bij de tandarts.
    Normaal probeer ik zoveel mogelijk de hunt in de gaten te houden, waar ik ook ben, want je weet maar nooit!!!!!
    Zit ik bij de tandarts en komt de hunt: maak een foto van jezelf bij de tandarts.
    En wat doet Jolanda: ik kijk niet op mijn telefoon en thuis zie ik pas wat de hunt is.
    Ik kon mezelf wel voor mijn kop slaan :)

Zo ook de hunt met de knoflookpers, helaas heb ik die niet thuis, dus ik naar de blokker.
    Zit deze vergrendeld met een slot en vraag de verkoopster of ze hem los wil maken en of ik er een foto
    van mag maken omdat mijn vriendin een knoflookpers wil hebben.
    Zo kon ze kijken of hij goed was.
    Daarna mocht de verkoopster hem weer terug hangen want hij was niet goed volgens haar.

Zo ontzettend lachen, wat je er allemaal niet voor over hebt, hilarisch!!!!!
    Rondjes extra met de auto rijden om toch maar iets te kunnen vinden zoals lammetjes, paarden.
    Al bij al vind ik het ontzettend leuk om te doen en het gaat mij niet om de punten. Ik vind het gewoon grappig en ontzettend knap hoe jullie het allemaal verzonnen krijgen.
  • Pfpfpf Ik ben kwaad op mijn eigen.Vandaag was ik eens vlug met de Photohunt er stond 10punten en duw ik toch wel op opnieuw ipv gebruik foto stom stom stom
  • De hunt waar je samen met een baby op de foto moest.
    Waar haal je zo snel een baby vandaan?? De 10 punten waren natuurlijk al meteen weg, maar eigenlijk allemaal selfie's met poppen...

Toen ik later naar de auto liep kwam net de zoon met kleinzoon van de overbuurvrouw aan, dus ik erheen en vragen of ik met zijn zoontje op de foto mocht.
    Het kind zat alleen in zijn eenkennige fase en we moesten terug richting mijn huis, omdat ik daar geen wifi had... Kind natuurlijk nog harder brullen... Uiteindelijk sta ik met een volledig overstuur zijn de baby op de foto. Maar de 2 punten waren in de pocket. Later bleek het zelfs goed te zijn voor de 10 punten!
  • O en de selfie met iemand ouder dan 70.
    Ik liep die keer door de Ikea, waar sowieso maar zeer weinig 70+ rondloopt, dus de mensen die ik zag lopen en behoorde tot de doelgroep werden meteen aangesproken door mij.
    Nou sommige dachten dat ik ze ging beroven ofzo en namen meteen de benen....
    Maar uiteindelijk vond ik een vriendelijke man van 98 die nog zelfstandig rondliep en bij de nootjes zat te kijken. Maar dan zal je net zien dat het wificontact moeilijk is en je dus tig pogingen nodig hebt. En die man maar wachten en vriendelijk richting telefoon kijken, haha. Die had waarschijnlijk nog nooit gehoord van een selfie laat staan van een hunt.
  • We hebben genoten van alle leuke en bijzondere anekdotes rondom de Photohunt. Na lang beraad hebben we een hilarische anekdote gevonden die de prijs wint. Namelijk die van Jolanda met haar knoflookpers.
    Morgen tijdens de Workshop krijg je de prijs, een mooi make-up tasje met Borsato-logo :-) Gefeliciteerd Jolanda!
Log In of Registreer om te reageren.

Hoi, vreemdeling!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!