De Borsato Photohunt!

Elke dag komt er een foto-opdracht van Marco online in de Borsato-app.
Een paar regels van de Photohunt zijn:

- altijd een selfie, dus incl gezicht en niet door een ander gemaakt
- altijd echte onderwerpen, geen speelgoed tenzij genoemd
- geen foto's van foto, tablet, telefoon of computer

Maar welke hunt vond jij bijzonder of grappig? Wanneer was je echt heel snel?
Welke vond je het leukst of juist heel moeilijk?

Sta je er voor op als hij heel vroeg komt? Sta je stand-by als het bijna zover is?

Daar ben ik benieuwd naar!

Reacties

• Hartstikke leuk om elke keer weer met de photohunt mee te doen. Sinds april ben ik fanatiek bezig en sta ik elke keer stand-by als de hunt er weer aankomt. De tuinkabouter-hunt was een snelle voor mij, wat mijn eerste keer 10 punten kreeg. De hunt met de medewerker van een supermarkt vond ik erg lastig, maar het is me gelukkig wel gelukt!
    Lekker doorgaan zo met die leuke verrassingen!
  • Borsatohuntforum!! Hahaha ;-)
    Leuk dat er een is aangemaakt!

-Grappig/bijzondere hunts; foto's die je maakt van dingen die je niet zoveel tegenkomt in het dagelijks leven; Zoals Porsches ..op zoek moet gaan en ergens achter op een industrieterrein er een vindt.
    -Snelste: was met de schommel. We hebben er een in de tuin en ik was echt snel, want het duurde wel even voordat de 2e verscheen die ook een foto had
    -De moeilijkste is wat je niet in de buurt heb liggen of is en waar je even creatief moet denken/zijn. Bv. een knoflookpers of medaille
    Het leukste is eigenlijk de hele hunt en dat je probeert er echt klaar voor te staat. Alles in de buurt heb liggen of weet waar het ligt en niemand in de weg loopt en dan go! Het lukt lang niet altijd om rond die tijd in de starthouding te staan (ben altijd vroeg wakker met kinders ;-) ), maar dan doe je hem gewoon de volgende dag. Succes hunters!
  • Soms is het niet gemakkelijk om het voorwerp te vinden en ben ook niet altijd thuis! de oranje brievenbus van post nl hebben we niet in België! Maar we proberen toch ook al is het maar 2punten
  • Ik zet mijn wekker
  • Het is even druk nu... Misschien probeer ik er deze week nog een paar in te halen...
  • Ik vind de photohunt sinds we afspraken hebben gemaakt weer super leuk om te doen. Het is voor mij een tijdje minder geweest omdat er foto's die ik niet op een andere manier kon maken werden gerapporteerd. Omdat ik me dan volgens sommige niet aan de afspraak hield. Maar sinds we daar duidelijkheid over hebben vind ik het een feest om mee te doen. Ik heb een keer met een foto van een parkeerschijf heel dicht bij de tien punten gezeten maar het waren er uiteindelijk maar 2. Dat was heel zuur vond ik.

Wat ik wel voor wil stellen is dat er naar een andere puntentelling gekeken kan worden. Dat bv de 10 punten een half uur blijven staan en dat er dan per uur 2 punten af gaan. Zodat andere dan ook meer kans krijgen op meer punten. Zo is het voor mij om als het echt niet anders kan mijn rolstoel te laten zien. Want mensen vergeet niet dat ik in een rolstoel zit.

Ga lekker door. Deze maand heb ik overal aan mee kunnen doen. En ja het werkt zeer verslavend

Liefs Anja
  • Ik vind jullie reacties superleuk om te lezen!
    Ik kijk altijd wanneer een hunt start hoe snel hij gemaakt wordt. De molen duurde bijvoorbeeld helemaal niet zo lang, want Esther wandelde toen net met haar zoontje in de polder, dat is dan weer grappig. Ik had verwacht dat die wat langer zou staan. En sommigen zijn ook best ingewikkeld, of je nu in een rolstoel zit of niet. Maar die vinger in de neus, daarvan zaten de eerste tien winnaars echt honderdsten van seconden na elkaar, zo grappig! En die foto's zijn soms ook echt hilarisch. Ik vind het een ontzettend leuk onderdeel van de app en vind het te gek dat jullie zo fanatiek meedoen.

Welke hunt heb je nog niet gedaan en waarom niet?
  • Welke ik nog niet gedaan is met een Bigmac!

Het komt er maar niet van om naar de Mac te gaan. Meestal doe ik die dingen wel in de vakantie ofzo, maar toen is het er ook niet van gekomen
    Het komt wel ...ooit ...hahahah en dan vergeet ik de huntfoto te maken uiteraard
  • 30 april aangepast
    Hahaha een dubbellikker...

Ik lees dubbelklikker en ik zeg tegen mijn partner, die staat in de keuken..
    Wat is een dubbelklikker? Oh..wacht.. een dubbellikker
    Maareeh wat is een dubbellikker?
    Hij: Dat is een ijsje
    Ik: Die hebben we niet..(dat wordt weer een touristisch tochtje naar de jumbovriezer, dacht ik bij mezelf ;-) )
    Hij: Die hebben we wel ! En hij trekt de vriezer open en tovert een dubbellikker tevoorschijn
    Ik: 10 punten!!!!! *juichtenmaakteendansje* Jeeeeeehhh
  • Hallo
    Wat leuke reacties allemaal
    Het is nogal druk geweest in april en het is niet gelukt om veel mee te doen
    Sommige dingen lukten niet zoals een Nederlandse brievenbus in België en een dubbellikker kende ik niet ,maar in mei een nieuwe start
  • een vraagje gisteren met de fotohunt, zei die om 21.30 uur nog 2.35.o uur volgende hunt zo raar, heel veel hadden hem al gedaan en na 5 min kijken kon ik hem maken dus heel laat wat nooit is geweest hoe kan dat. Ik had wel van te voren over 2 uur fotohunt, maar ok niet wat het moest zijn. weten jullie hoe dit kan ?

groetjes
    thea de wilde
  • Ik weet het niet precies, Thea. Ik merk dat het bij mij beter gaat als ik de app voor de Hunt juist afsluit. En dus niet het aftellen in de gaten houd. Maar het zal per telefoon wel verschillend zijn. Als hij bij mij 'open' staat terwijl ik andere dingen doe, telt hij niet goed af.
  • Worden deze photohunt acties nog gedaan? Zo ja waar kan ik dit precies vinden?
    Ik kan de app namelijk waar over wordt gesproken ook niet vinden.
  • Hallo Willem,

De Borsato-App vind je in de App-store van je telefoon. De App van Marco heeft een rood oppervlak met zijn bekende muziekteken erop. Zodra je de App op je telefoon gedownload hebt kun je de hunts vinden onder het kopje 'Photohunt'. Er worden zeker elke hunts gedaan.

Mocht je nog vragen hebben kun je altijd mailen naar info@borsato-fanclub.nl

Groetjes Lunarda
  • Ik vind het geweldig om mee te doen. Gewoon een sport om te zorgen dat je elke keer de foto maakt. En ach die 10punten een keer halen is natuurlijk ook een sport op zich, maar vind het nog leuker om te zorgen dat ik alle foto’s heb.
    Mijn dochter Carmen vind het maar raar dat ik er aan mee doe, terwijl mijn zoon Tycho het eigenlijk wel grappig vind, en mij ook helpt zoeken naar het onderwerp.
    Dus ik blijf mee doen, gewoon voor de leuk...
Log In of Registreer om te reageren.

Hoi, vreemdeling!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!