Welke bijzondere momenten rondom Marco hebben jullie meegemaakt?

april 2017 aangepast in Algemeen
Dit jaar is Marco 27 jaar in het vak en hij heeft door al die jaren heen heel veel bijzondere momenten beleefd.
Welk moment is bij jullie op het netvlies gebrand? En wat voor moois hebben jullie meegemaakt door of rondom Marco?

Reacties

• Vorig jaar voor het eerst naar Fc weekend geweest en heb mij rot geamuseerd.Toen had ik nog zoveel geluk dat ik mocht gaan varen met Marco ,dat omgezet is naar een High tea maar niet minder leuk
    Wauw Marco zo dichtbij ,wat heb ik genoten .Dit was de eerste maal vroeger wel concerten maar dat is anders,Ik hoop nog veel te genieten ,en niets meer missen Ik ben nu veel bezig met logjes en social media
    Maria
  • Het meest bijzondere...... dat zijn er toch wel meerdere

Als eerste dat hij mijn nichtje kwam opzoeken in het ziekenhuis. Dit deed niet alleen Senna goed, maar ons allemaal. Jadey vond het zo spannend dat ze er misselijk van was geworden. Nu 8 jaar later zijn beide dames nog steeds hele grote fans van Marco, en andersom ook ;-)

Maar als je als model voor de camera van Marco mag staan.... nou dat is toch ook wel heel bijzonder! En de foto's zijn ook bijzonder mooi geworden.

X
    Peet
Log In of Registreer om te reageren.

Hoi, vreemdeling!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!