Marco Meeting Belgie en het Fanclubweekend!!

Gisteren werd bekend gemaakt dat dit jaar niet alleen de Borsato bingo en de fanclubdag in Nederland gehouden zal worden maar dat er ook een super leuke Marco Meeting in België georganiseerd wordt. Wij zijn van dit nieuws natuurlijk helemaal in de wolken! En jij? Op welke dagen heb jij je zinnen gezet? Op geen, op één of op meerdere dagen en zo ja, welke dagen?

Laat je het ons weten!!

Groetjes
Team Tifosi

Reacties

• maart 2017 aangepast
    Ik kom uit Vlaanderen en wil natuurlijk de meeting in België niet missen ben benieuwd wat het gaat worden
    En natuurlijk staat de bingo en fanclubdag ook in mijn agenda dat wil ik ook niet missen
    Voor de workshop moet ik passen want mijn lieve kleindochter doet haar communie op 20mei
    Ook nog 2festivals
    Dank u Marco en Nathalie met gans haar team

Mijn Marcojaar is al super
  • hallo allemaal

zo blij met een Meeting in België !!!!!!!!!!!!!
    ben wel benieuwd waar het zal zijn !
    kom maar op,kom maar op hey !!!!!!!!

dank u wel marco en gans het team !
    groetjes carline
  • maart 2017 aangepast
    Ik zet mijn zinnen op allebei!!
    Hoop dat ik er in België ook bij mag zijn!!
  • Ik zet mijn zinnen op het fanweekend. Hopelijk lukt het deze keer om in het hotel met Marco te slapen. Maar de dagen staan al in mijn agenda.

liefs Anja
  • Jaaa, op 14 en 15 oktober ben ik er weer bij. Samen met mijn maatje Anjo de boel weer onveilig maken!
  • Wat heerlijk om te lezen dat jullie net enthousiast zijn!

Groetjes Yaiza
    Team Tifosi
  • Ik kom naar de meeting in Belgie maar om welk uur begint en welk uur is het einde,info dat de dochter wou want die zal erbij zijn
  • Volgens het evenement op fb van 11 tot 17 u.,maar we zullen wel nog een email krijgen
  • Oke bedankt het was om een idee te hebben ,dan kan ze haar dag beter indelen
Log In of Registreer om te reageren.

Hoi, vreemdeling!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!