Blunders

Stond je eindelijk naast Marco maar kon je toen geen woord meer uitbrengen? Liet je per ongeluk een boer of gaf je hem een roos en vergat je de doorns te verwijderen? Dat moment zal je vast niet snel vergeten. Er zijn vast veel meer blunders gemaakt met Marco in de buurt. Wie durft en vertelt ons zijn of haar blunder.

Reacties

• Goh blunders...
    Ik heb hier wel een hilarisch filmpje van, maar kan dit niet plaatsen. Ik probeer het zo goed mogelijk te verwoorden...
    Afgelopen zomer stond ik op Suikerrock op de eerste rij, en Marco is aan het zingen. Hij stelt zich recht en komt onze kant op, met mijn camera in de rechterhand aan het filmen, Marco komt dichter en dichter, de camera gaat meer en meer naar beneden (dus Marco is al helemaal niet meer in beeld) Toch blijven verder filmen, want met mijn linkerhand moet er NU gezwaaid worden... Marco zwaait terug! En keert terug naar het midden van het podium, de camera gaat weer omhoog, dus Marco weer in beeld. Wordt er wel heel luid door mezelf geroepen dat hij echt wel naar mij gezwaaid heeft!
    Er zijn geen beelden van dat hij naar mij zwaaide, maar het staat wel op camera! (Jullie zouden het opgenomen fragmentje moeten zien, van zodra ik er naar kijk, word ik er zomaar vrolijk van, ook al is het door het feit dat dit moment zoooo fout is gegaan)
Log In of Registreer om te reageren.

Hoi, vreemdeling!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!